dimecres, 21 d’abril del 2010

T'apuntaries a una flash-mob?


L'altre dia, via facebook, vaig ser convidat a participar en una "flash-mob". La moguda en qüestió era un clip o reportatge que s'emetrà a la segona temporada del Casal Rock (de Tv3) que s'estrena el dimarts que ve.
De què va això de les "flash-mob": un munt de penya anònima es citada en un lloc per organitzar una acció improvitzada conjunta i d'aquesta manera provocar tot tipus de sensacions al lloc on es duu a terme l'acció. S'organitzen via internet. L'objectiu de tot plegat encara no l'he acabat d'entendre mai. Provocació? Esnobisme? Divertiment? Transgressió? Un Happening artístic?
El tema dóna per molts videos, però el que no es pot negar es que n'hi ha alguns com el que adjunto al post que són francament curisos i espectaculars.
Us imagineu un Sant Jordi on per un instant la gent quedés congelada enmig de la Rambla?
Bé, bé...no llenço més idees o potser encara algún il·luminat agafarà la idea i farà una flash-mob el mateix dia de St.Jordi.

1 comentari:

Lluís Bosch ha dit...

Sigui el què sigui la flash-mob tinc segur que no m'hi apuntaria. Em sembla una cosa una mica tonta. Les que he vist per la xarxa em sonen a iniciatives publicitàries. Potser no ho són, però tenen aquest aspecte. Una llàstima.
Si de cas, organitzem una manifestació.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails