dimecres, 1 de desembre del 2010

(Avui tots amb...) Un llaç vermell

1 Desembre. Dia Mundial de la lluita contra la S.I.D.A.
Avui tots amb un llaç vermell. Solidaritat amb tots/ totes els que la pateixen. I el meu reconeixement per tots aquells que lluiten per eradicar-la.
Com a banda sonora l'última cançó del disc "Contes i llegendes" del grup Sangtraït titulada "Freddie Memorium". Una cançó els guanys dels quals es van dedicar a lluitar contra la Sida. La cançó té més de quinze anys i el video 9 anys. Però segueix sent un bona cançó per recordar un gran cantant.

3 comentaris:

Mr. Aris ha dit...

carai, que bons eren els sangtrait

Clidice ha dit...

Avui, anava a posar-me el llaç vermell i he recordat que fa un any també me'l vaig posar, i em semblava ahir. I he pensat en què s'ha convertit això de posar-nos llaços en els dies D, avui vermell, demà negre, demà passat rosa, lila ... no m'he posat el llaç vermell, no em penso posar cap més llaç, perquè he vist massa persones que passen posant-se un llaç un dia i oblidant-se'n la resta de l'any. I també m'he sentit malament per no haver-ho fet. Ja se sap, naveguem per un mar de contradiccions.

Francesc Puigcarbó ha dit...

I demà? Fa molt de temps que no em poso cap LLAÇ si és que mai me n'he posat algun. Avui ja el portaven per mi els de sálvame. Aquest és el nivell.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails