dilluns, 11 de juliol del 2011

Alegria (Tomeu Penya versiona Antònia Font)

Recomano aquest mes el nºde la revista Enderrock amb un avançament d'un disc de versions Tribut a Antònia Font. Diversos grups del panorama català i estatal han gravat versions del disc "Alegria".
El disc es dirà "Alegria revisitat" (Disc Medi 2011)
Destaco la gran versió de Tomeu Penya. Li ha agradat tan la cançó que ja ha demanat als Antònia Font si la pot incloure en el seu repertori d'aquest estiu. I la veritat en Tomeu Penya és un crack. Sembla talment com si la cançó l'hagués escrit ell.

2 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Què vols que et digui... tinc els Antònia Font molt ben considerats a nivell musial i creatiu. No puc dir el mateix d'en Tomeu.

Gabriel ha dit...

Eiii, que jo també tinc molt ben considerats els Antònia Font.
Aquest post no era per fer comparacions, tot el contrari, valga'm déu! Simplement em va sorprendre aquesta versió a càrrec del Tomeu Penya. No tinc clar com funciona això dels discos-tribut, si és el propi artista qui tria la cançó o és la discogràfica qui els hi tria. En qualsevol cas quan deia que en Tomeu és un crack em referia a aquesta cançó que li han triat molt bé i quan la canta no sona un artifici sinó que sembla que l'hagi cantat tota la vida.

Potser també t'agradarà...

Related Posts with Thumbnails